1 July 2012


Assalamualaikum :) 
Nampak DP kat atas tu ?Saya sayang dia ketat2 :* Aku couple dengan dia 1 July 2012.
Dia orang pertama yg buat aku happy, Orang lain tkpernah buat mcm mana dia buat kat aku.
  Aku sayang dia. Dia pernah tanya aku mcm ni " You sayang I tak?" Then aku jawab "Mestilah I sayang dekat you, Knp you tnye soalan mcm ni?" Then dia cakap "Saje je, You sayang I mcm mana ?" Then aku jawab, " I sayang you lebih dari segalanya. I sayang you mcm I sayang nyawa I and mcm mana you sayang nyawa you" Then dia jawab " Terharu I dengar you ckp mcm tu doh." Then aku jawab laa " Hee, :D yeke ?"
Then dia jawab mcm ni "Yup ! If I die mcm mana dengan your life?" Then tiba2 aku menangis dia ckp mcm tu . Ya Allah, Kau panjangkanlah umur dia. Aku tknak kehilangan dia. Kalau boleh aku nak kahwin dengan dia.
Aku sayang dia ketat2 :) Then tiba2 semalam aku otp dengan dia, dia ckp " You sayang I tk?" Aku cakap " Mestilah I sayang you. Knp you tnye ?" Then dia tnye "Saje. you sayang I mcm mana?" Aku cakap " I sayang lebih daripada semuanyaa." Then dia cakap aku tipu.Aku cakap lah, Betul laa. Sumpah tktipu! Then dia cakap "Yela, Manalah tahu you usya orang lain ke, I skrg kan dh tk handsome mcm orang lain. Rambut I kan dah petak" Ya Allah Sayang, Cinta takde kena mengena dengan rupa sayang. I tkkesah semua tu, Janji I ada dengan you. Sumpah I cakap, I sayang you gilagila, I happy gilagila dengan you. You tkmcm org lain yg I pernah jumpa.You orang pertama yg caring semua benda pasal I :) I akan balas budi you balik yg you pernah buat semuanya untuk I . Thanks for everything :) ILove you Syed Alif Iskandar <3
Hanya kau seorang di hatiku :D